10 Ağustos 2012 Cuma

Sırt Dekolteli Gelinlikler / Open Back Gowns


As you may know, backless dresses has been very trendy for the past 2 years. Sİmilarly, backless gowns are very popular among brides. Here is a bunch of gown models.. :)

Son yıllarda sırt dekoltesi elbiselerde olduğu kadar gelinliklerde de moda, işte burda bir kaç model...


















Arayı açmayın, bloguma yine beklerim...
Sevgilerimle

Please stay in Touch
Love,

Pin It

3 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

ben neutregena fondöten hakkında bi soru sormuştum yorum atarak ama yayınlamadınız snaırım size ulaşmadı

SaR dedi ki...

Canim gec cevap icin uzgunum. Neutrogena fond. Ben Amerika'dan almistim. Ne yazik ki TR'de yok :(

Unknown dedi ki...

anladım tr de bulamadığım için size sormuştum tekrar gitme alma şansınız olursa iletişime geçebilir miyiz acaba

Blog Widget by LinkWithin