30 Ağustos 2012 Perşembe

Estee Lauder BB Cream

Please scroll down to read in English

Bu ürünü almamdaki sebep dünyayı kasıp kavuran BB krem çılgınlığa kapılmış olmamdır.

Neyse gelelim ürünün kendisine,

Ürünün dokusu oldukça kremsi. Benim çok tercih etmediğim bir şekilde salatalık kokuyor :) Ancak yüzünüze sürdüğünüzde inanılmaz ferahlatıcı.

Cildi kurutan bir yapısı var. Yani eğer kuru cildiniz varsa pek sevmeyebilirsiniz. Yağlı ve aknesiz bir cildiniz varsa çok beğenebilirsiniz.

Kapatıcılık nasıl derseniz renkli nemlendirici kapatıcılığında derim, belki biraz daha fazla. Ancak problemli ciltlerde (akne izleri, lekeli, melazma, vb) dilediğiniz kapatıcılıktan oldukça uzak olabilir.

Ben 2 renkten en açık olanı aldım yani Light olanı,  renkten yana bir sıkıntım olmadı. Bence sarı ile pembe altonun ortasında bir tonda ama güçlü sarı altonlu ya da pembe altonlu cildi olanlara uymayabilir

Bu arada zilyon çeşit fırça denedim sürmek için ama sonuç hep hüsran, en iyi sonucu elimle sürdüğümde aldım.

35 SPF'si olması ve anti-oxidant olması harika tabi de sırf bu özellikleri var diye  150 TL (sevil parfümeri online fiyatı) verilmez ki

Neyse kısaca bu kremi 3 kez denedim (neredeyse dolu) ve hiç memnun kalmadım. İlgilenen olursa 100 TL'ye satabilirim.








u ürünü almamdaki sebep dünyayı kasıp kavuran BB krem çılgınlığa kapılmış olmamdır.

Neyse gelelim ürünün kendisine,

This BB cream has a creamy texture which smells like a cucumber and you feel very refreshed when you put this o your face. 

On the contrary of EL claim, this has nothing with the moisturizing effect. If you have oily skin with no acne marks or acne I am sure that you will love this BB cream.

Coverage is almost same like a tinted moisturizer (maybe a little more) However if you expect to cover acne, acne scars, acne mark and etc, this product will not meet your requirements. 

As a NC 20 girl i picked up the lightest shade: LIGHT and it was okay for me (Not a perfect match but was good)


I can say that this shade may look yellowish but it has also pink undertone. By the way i have used many different brushes to apply it evenly but i could not succeed. I think using fingertips is the best way to apply this evenly on your face.

I like it has 35 spf and anti-oxidant properties but it is expensive for this coverage and dry feel. Please ask for sample before you buy it 

Love,







Pin It

0 çok değerli yorum:

Blog Widget by LinkWithin