26 Ağustos 2012 Pazar

What I love These Days / Bugünlerde Neleri Çok Beğeniyorum

1. Nicole Kidman's Hair / Nicole Kidman'ın Saçı


2. Adriana Lima's Dress / Adriana Lima'nın Elbisesi

Designed by Kimberly Ovitz / Bu elbise Kimberly Ovitz imzası taşıyor





3. Fossil's Satchel Handbag / Fossil marka çanta


4. Zara Shoes / Zara Ayakkabılar (Beren Saat de kullanmış bir davette)



5. YSL Sunglasses / YSL Güneş Gözlükleri




Ne düşünüyorsunuz?

Did you like my selections?


Love,












Pin It

6 çok değerli yorum:

Modavesaire dedi ki...

gözlük ve ayakkabıda katılıyorum sana:))

chfashiontrend dedi ki...

Hepsine ben de katılıyorum kesinlikle...Çok zevkli seçimler.Sevgiler

NİNO dedi ki...

Valla tatlim hepsi o kadr guzel ki begenilmicek gibi degilll:))

Sevgiler nino

Adsız dedi ki...

hepsi zevkli parçalar ve seçimler gerçekten, beğenilmiycek tek detay göremiyorum burda:)

pembeeevren.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Adriana Lima'nin elbisesi şahaneymiş gerçekten. Zara ayakkabilarda cok guzel ama cok fazla gordum bir ara sogumusum. Nicole Kidman'in sac ve ten rengi uyumuysa tartisilmaz. Eline saglik cok dogru tespitler...

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Unknown dedi ki...

hepsi çok güzeller

Blog Widget by LinkWithin