29 Ağustos 2012 Çarşamba

Çıtçıtlı Perçem / Clip on Fringes

Kızlar ben bu ara bir delilik peşindeyim, saçlarımı kestirmek istemediğim için ama aynı zamanda da kakül istediğim için takma kakül arayışına girdim. Önceden provasını yapayım ki saçlarımı ona göre kestireyim ne dersiniz?

Aynı yöntemi Kim Kardashian ve Jessica Simpson da kullanıyor


I am considering to buy a clips on fringe since i am really afraid of getting my hair cut. I just need to see it before I cut my hair

Kim Kardashian and Jessica Simpson uses the same method to have fringes: clip on fringes




Love,

Pin It

5 çok değerli yorum:

luna dedi ki...

Amanın harika bu. Ben de istiyorum. Kahkül'e bayılıyorum ama benim saçlarımda besleme gibi duruyor.

★nasli_ dedi ki...

Ben de istiyorum daaa nerde bulunur ki böyle çok doğal duruyolaaar !

Adsız dedi ki...

Çok güzel bence:) gayet de dogal duruyor. Nerden ulasiliyormus bunlara?

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Doğal duruyor bunlar ama tedarik edilen yer ve ürün önemli, doğa durmayabilir de, bende çok seviyorum düğünden sonra ilk işim gidip saçıma kakul kestirmek..

Sevgiler
http://pembeeevren.blogspot.com/

SaR dedi ki...

Kızlar yorumlar için çok teşekkür ederim. Önce ben deniyorum bir yer buldum alıcam sonra sizinle paylaşıcam olur mu?

Blog Widget by LinkWithin