30 Ağustos 2012 Perşembe

Siyah Altın İsteyen? / Black Gold


I fell in love with this beauty (btw i do not usually wear rings or diamonds)

Görür görmez aşk böyle bişey olmalı :) 
(normalde yüzük takmam ve pahalı mücevherden de pek hoşlanmam aslında)


Love,


Pin It

6 çok değerli yorum:

Junkhead dedi ki...

Vaay bee siyah altın benim gibi altın sevmeyenler için üretilmiş olmalı hahaa :D

Unknown dedi ki...

süper bişey ya bayıldım =)

Adsız dedi ki...

Ama çok güzelmiş, kaplama olsa gerek...

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Bugüne kadar altın hakkında söylediğim her şey için ondan çok özür diliyorum :))

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Bugüne kadar altın hakkında söylediğim her şey için ondan çok özür diliyorum :))

mühendis dedi ki...

aa ne kadar değişik, ilk defa görüyorum çok ilginç gerçekten...

Blog Widget by LinkWithin