3 Haziran 2009 Çarşamba

24 Saat Nemlendiren Transparan Pudra

İddialı ürünleri denemeyi severim...

Bu kez kıskacıma Shiseido'nun ambalajları oldukça göz çarpıcı olan alt markası (kalite olarak eşdeğer) Majolica Mallorca Pressed Fantsia pudrası takıldı. Bu pudra her tür cilt tipi için ideal olmakla kalmıyor bi de nemlendiriyor yüzdeyken. Hiçbir sivilce ve gözenek tıkama problemi de yok. Ben kışın kuru cildime (eğer sivilcem soyulma aşamasındaysa) bile sürüyorum. Gözenekleri yokediyor ve kurutma yapmıyor. Yani cildim soyulduğunda soyulduğu asla belli olmuyor. Keşke Roaccutane kullanırken keşfetseymişim, ister yağlı ister kuru olsun cilde istediği ve ihtiyaç duyduğu nemi veriyor. Fırçayla uyguladığımda transparan ve ipeksi bir makyaj, süngeriyle uyguladığımda ise biraz daha kapatıcı özelliği olan bir pudra. Özellikle likit fondöten kullandığım zamanlar güzel sonuçlar alıyorum. Eğer yüzü terleyen bi kişiyseniz de rahatlıkla önerebileceğim bir pudra çünkü sivilce yapmıyor ve gözenekler, tıkamıyor. Shiseido ürünü zaten çok konuşmasam daha iyi galiba.

Bu pudrayla ilgilenenler için elimde 1 tane kullanılmamış var. Benimle irtibata geçmeniz yeterli.


Kutusuna hastayım...

Pin It

7 çok değerli yorum:

d. dedi ki...

cildin mükemmel görünüyor. roaccutane kullandım dediginde inanamadım. hic problem yasamamissin gibi gözüküyor. ben roaccutane tedavisinin sonuna geldim. iz ve kırmızılık problemi var suanda. danismak istedigim seyler var ama e-mail adresi goremedim?

SaR dedi ki...

D. cim emailim sarhas79@gmail.com

rahatça istediğini sorabilirsin cnm

Bu arada teşekkür ederim ama cildim mükemmel değil ne yazık ki :(

rusi dedi ki...

saroşçum fiyatı ne kadar pudranın.roucutane kullandım bende 2 yıl önce ama hala küçük pütürçükler beni çıldırtıyo mary kay miydi tanıttığın dermabrazyon seti faydalı olurmu pütürcüklere.birde canım kullanıldığında acnelys v.b leri gibi soyup kızarıklık yapıyomu. ay yine çok uzatmışım pardon öpüyorum:)

SaR dedi ki...

cnm 40'a satıyorum. Aslında kargo hariç 38 dolara aldım ama elimde kalacağına satıcam. MikroDermabrazyon setini düzenli en az 2 ay kullanırsan kesinlikle faydasını görürsün cnm ama akne skarlarını büyük ölçüde geçirebilecek kadar güçlü bişey değil. Görüntülerini hafifletip tek ton yapıyor ama.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

saroş yine harika bi ürün tanıtmışsın canım ya. ben bu pudrayı çok beğendim, almak istiyorum, bu markayı nerde bulurum? duty free'de var mıdır? ebay'de mi satılıyo sadece?

rusi dedi ki...

hııı ah ah daha yeni cheapsmellsden parfüm aldım of ya:)bu açgözlülüğüm ne olacak.benim aslında skar değil çok küçük sivilceler dudak çevresinde bir çözüm bulamadım azaldı ama yokolmadı.

Özge dedi ki...

Bu pudrayı çok beğendim Saro'şum, pudra kullansam hiç kaçırmazdım:(Çok da uyguna veriyorsun.

Blog Widget by LinkWithin