10 Haziran 2009 Çarşamba

Fön süresi azalsın, saçlarım ısıdan ve güneşten korunsun diyenler...



Acaba iddialı başlıklar mı atıyorum arkadaşlar biri beni uyarsın öyle bir durumda, ancak bu başlığı yazmak çok içimden geldi. Neden derseniz şu anda Kıbrıs'ta evde kavruluyorum çünkü gölgede 33 dereceydi bugün. Saçlarımın kavrulduğunu hissettim ve bu başlığı yazayım dedim. Hayatımın aşkı olan 2 ürün var ve sizlerle paylaşmak boynumun borcu. Yalnız bu yazıyı okuduktan sonra anlatacağım mucizevi ürünlerden edinmeyi aklınızdan geçirirken bu sefer bana kızmayın çünkü alırsanız bana teşekkür edeceksiniz... (yine iddialı oldu :p şöyle diyeyim bana teşekkür edeceğinizi düşünüyorum)

Gelelim tahminen 20 şişe bitirdiğim AVON'dan alıp da tek aşığı olduğum kuru saç uçları ve kırığı önleme serumuna. Bu serumu çok duymuşsunuzdur, ben yine de 2 cümle ile anlatayım... Bu serumu ıslak veya kuru saça kullanabliyorsunuz. Özellikle fönden önce sürdüğünüzde uzun zamanda saçlarınızın ya sıfır ya da az kırıkla uzadığını göreceksiniz. Kuru saç uçlarını yumuşatmaya da yardımcı oluyor ancak benim saçımda yarattığı en önemli mucize saçlarımın kırılmasını engellemek, dokusu öyle hafif ki! Kokusu da süper, fiyatını söylesem inanamazsınız. Bu ayki 12 Hazirana kadar geçerli olan katalogda 6.60 TL idi normal zamanlarda 15 TL inidirmli zamanlarda ise çoğu zaman 7.5 TLye bulabileceğiniz bir ürün. Benim her zaman stoğumda olan harika bir ürün deneyince bana hak vereceksiniz.

Fön süresi azalsın, saçlarım ısıdan ve güneşten korunsun diyenler...



2. aşkımsa Kerastase'ın oleo relax... Bu ürünü özellikle yaz aylarında kullanıyorum çünkü deniz, havuz, sıcak hava, fön derken saçlar iyice kuruyp cansızlaşıyor. Ama bu serum benim hayatımı kurtarıyor. En son aldığımda 50 TL civarı bişeydi. Bendeki bitirdim hatta bugün yarın yine alacağım zira bu yaz aylarında, Kıbrıs'ın tuzlu sularından saçıma çok iyi yarıyor. Hem fön süresini ciddi anlamda kısaltıyor hem de saçı kesinlikle yumuşatıyor ve kırılmasını önlüyor. Kabarık saçlar için de bire bir. Bu serumla kabarık saçlarınızı özyebilirsiniz bence. Bu serumu heç saç uçları hem de tüm saça uygulayabilirsiniz. 1 pompa saç nemliyken 1 pompa da fönden sonra kullanılıyor. Çok uzun süre kullanabileceğiniz berektli bir ürün. Eğer saçlarım mahvoldu adam olmaz, boydan yandı gibi önemli dertleriniz varsa bu serumu ve aqua oleum bakımını 1 ay uygulayın ve saçlarınıza geri kavuşun. Aqua oleum yazısına burdan ulaşabilirsiniz.

Bir diğer ürünümüz de AVON un saçları güneş ışınlarına karşı koruyan ürünü...
Kokusu hoş olan bu spreyi aklıma geldikçe güneşe çıkmadan sıkıyorum, aram iyi ancak gözle gördüğüm bir etkisi yok.Özellikle denize gitmeden önce kullandığım bir sprey, saçlarımı koruduğunu düşünüyorum ama diğer iki ürün kadar net bir bilgi veremiyorum. Eğer katalogda bu yıl satışı yapılırsa bir tane edinebilirsiniz çünkü fiyatı oldukça makul :)

Resimde gördüğünüz kolye de nişanlandığım için k.validemin bir arkadaşı tarafından bana hediye alındı. Üzerinde gonca ve bebek patiği var. Taşıdığı anlam çok hoşuma gitti; evlendikten sonra bebeğimin olması için şans kolyesiymiş. Zahide ablaya çok teşekkür ederim burdan...

Pin It

13 çok değerli yorum:

Adsız dedi ki...

yarın hemen avon müşteri temsilcisine kosuyorum :)

SaR dedi ki...

Cnm 6.60 a o serumu al kesin beğenirsin :? beğenmezsen bana satarsın :p

Özge dedi ki...

Serumu ben de seviyorum. O güneşte kullanılan sprey hakikaten etkisiz eleman Saro'şum ya;))

Kerastase'in bu ürünü kıvırcık saçlar için mi canım?
Bu arada, sen bol bol denize giriyorsundur şimdi, ne güzel yaaaaaa;)

SaR dedi ki...

Özgüşüm valla bakmadım ama cildime iyi gelio haftada 1 bi bakiyim yine de galiba yüksekler arasında

SaR dedi ki...

Kıvırcık, kuru veya asi saçlar için bu arada :) bu maskenin cosmeticsdatabase de karşılığ yok ama ona yakın olan maskenin puanı 5

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Sarcım senin sayende aldım ben de serumu. Çok fazla kırık sorunum yok ama verdiği yumuşacık hisse bayılıyorum :)

babyangel dedi ki...

serumu alıp almamak arasında gidip geliyodum aylardır ama şimdi rahatça alıp deneyebilicem:D

SaR dedi ki...

Marjocum sesini duymak çok güzel cnm. Serumu beğenmene çok seviniyorum. Babyangel sen de bi şans vermelisin bence zaten sadece 6.60 bu ay yarın kampanyadaki son gün ama :)

EVREN dedi ki...

benim saclarim hem kuru hem kivircik avon serumu cok merak ettim simdi..referanslarina guveniyorum canim en erken zamanda kendime bir tane alacam..

SaR dedi ki...

Evrenciğim neden brazilian keratin treatment denemiyorsun? Ben 5 şubatta yaptırdım 6 aydır kuaföre gitmiyorum nerdeyse. Saçlarım fönlü gibi. Benim de saçlarım kıvırcık, düzleştrme işlemlerinden ve her gün iron ile fön çekmekten mahvolmuştu. Bu bakım ile saçlarım kendine geldi. Ben çok memnunum, çevremdeki herkes gitti ve herkes bana dua ediyor. Kıbrıslı kızlar olarak saçlarımız kıvırcık ve kuru o açıdan sanki tam bize göre bu brazilian. Mutlaka araştır derim ;)

EVREN dedi ki...

Sarem bende dusunmedim degil canim fakat cevremde yapan biri olmadigi icin acikca cesaret edemedim hemen arastirmaya basladim bile simdi tatile gidiyorum sence dondukten sonra mi yaptirsam?deniz havuz kaliciligini azaltirmi?birde bu duzlestirme islerinden biktim artik saclarimda hal derman kalmadi mahvoldu.

SaR dedi ki...

Tatilden donunce yap canim cunku bu islemden sonra deniz ve havuz yasak :) bana email de atabilirsin cnm her aklina takilan soruya cvp vermeye calisirim.

EVREN dedi ki...

Bende tatil donusu yaparim artik...Cok tesekkur ederim canim..

Blog Widget by LinkWithin