30 Haziran 2009 Salı

Özür Mim'i ve Gelinikler

Sevgili Shopaholic beni mimlemiş ve ben bunu gözden kaçırmışım o yüzden shopaholicten çok özür diliyorum ve beni affetmesi için bu naçizhane çiçeği gönderiyorum.

Photobucket

Şu anda çok araştırdığım gelinlikler ile ilgili bir mim yolluyorum.

Giymek istediğin en az 5 gelinlik örneği nelerdir? Web'den bulabilir misin?

Ben kendi adıma 5ten fazlasını buldum, bu modelleri çok beğendim :)

Photobucket

Photobucket

Özellikle buna hasta oldum

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Fotoları heycanla bekliyorum :)

Pin It

10 çok değerli yorum:

ebvatathemua dedi ki...

1 numaraya bayıldım ben:))

Adsız dedi ki...

3. gelinlik muhteşemm

SaR dedi ki...

Di mi ama kızlar valla evlensi geliyor insanın, ya da nikah tazeleyesi

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Mim sevmiyorum ama bu mimi yapcam ben de :P Ben böyle prenses gibi gelinlik sevmiyorum, sade seviyorum, hani JLo düğün planlayıcısıydı bir filminde (the wedding planner) orda kendi düğününde inanılmaz sade bir gelinlik giymişti, o benim hayalimdeki gelinlik işte heheh

SaR dedi ki...

Marjom sade gelinlikler de çok güzel ama şu 3 numara hayallerimi süslüyor resmen :)

camellia dedi ki...

3.ye bittimmm.saroşum sana yakışır.seni anlatan bir gelinlik bu bence.ruhunu yansıtıyor.akdeniz kadınına özgü.

Özge dedi ki...

İlk ikiye bayıldım ya, evlenmesem ama giysem olmaz mı:))

SaR dedi ki...

bence olur özgüşüm :)

camellia dedi ki...

5.gelinliğide çok beğendim,kendi gelinliğimin eteği bu tarzdı.

UÇURTMA;) dedi ki...

3. çok güzel, çok beğendim

Blog Widget by LinkWithin