17 Haziran 2009 Çarşamba

Agatha Ruiz De La Prada

Photobucket

Biliyorum kutuları harikaaa, tatları da öyle, nemlendirmeleri de.... Bu dudak kremlerine oldum olası bayılıyorum...

Söyleyecek pek de fazla bişey yok galiba. Bunları Duty Freelerden topladım adeti 5 Euro. Ancak www.sasa.com da bulmanız da mümkün. En çok passion fruitli olan mavi görünümlü ama dudakta şeffaf duranı seviyorum. nemlendirme olarak hepsi birbirinin aynısı ama kıvam olarak değişebiliyorlar. Bu durumda ben daha yumuşak kıvamlı ve aynı zamanda en güzel kokanı seviyorum diyebilirim.

Photobucket

Tutti Fruttili olan aynı eski meyveli sakızlar gibi kokuyor.

Kiwi-lime yani sarı kutuda olan tadı güzel değil ve misket limonu kokuyor.

Frambuazlı olanın kıvamı biraz katı ama kokusu müthiş. Üstelik hafif pembelik de veriyor.

Eğer yolunuz duty-free ye düşecekse 5 Euro ayırıp bunlardan deneyin.

Bi de çirkin ayaklarımda mor oje arayanlar için Alix Avieni göstereyim dedim watsonsdan almıştım fiyatı 2 TL ve ayakta müthiş parlayan bir oje. Bundan sonra başka renklerinden de alırım ama bu mor olanı tekrar almayacağım ya da sürmeyeceğim kesin :)

Photobucket

Pin It

12 çok değerli yorum:

D dedi ki...

canım süperler ben de bayılıyorum sasadan 6 dolara almıştım tanesini sanırım ama artık maalesef sasada kargo çok :( ben en çok ilk göz ağrım olan frambuazlıyı seviyorum :D

SaR dedi ki...

Cnm aslında hepsi güzel passion fruitliyi denedin mi?

ebvatathemua dedi ki...

Ciciş biciş pembiş morlu ürünleri gösterip beni yoldan çıkarıcaksınızzz:)))

Adsız dedi ki...

ayyy çok sevimli gözüküyorlar..sürme de yanında yat :))

SaR dedi ki...

Ebuş seni yoldan çıkarabiliyosam ne mutlu bana (kötüyüm ben kötüyüm, kötüyüm kötüyüm :P)

Pşnksugar cnm sen daha sevimlisin :)

idil dedi ki...

ay inanilmaz güzelmis ya insanın yiyesi geliyo=) güle güle kullan=)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

nihahahah duty free'de gözüme kestirmiştim bunları, dönüşte alayım diye. sar'cım yine hızır gibisin, tutti frutti, frambuesa ve passion fruit alıcam o halde.. umarım dönüş duty free'de vardır, hatırladığım kadarıyla dönüş olan gidiş kadar büyük değildi. biri beni aydınlatabilir mi var mı yok mu? :)

SaR dedi ki...

Matjocum esenboğada ikisinde de var. Ancak 3 tane alıp 15 euro vereceğine 5li paketlerde var 20 Euroya ondan al bence. Bu arada emaillerine bak bi cvp bekliyorum :D

HUYSUZBALIK dedi ki...

Valla ben ojenin rengine bittim zaten mor delisiyim alabilirim her an... Sevgiler...

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Çok güzelmiş kutuları (:

Adsız dedi ki...

ben erkeğim oje sürmek küpe takmak isterim

FrenkÜzümü dedi ki...

Bende de Frambuesa ve Tutti Frutti var, şimdilik sadece Tutti Frutti'yi açtım kullanıyorum ama nemlendirmesi yetersiz geliyor bana. :(

Blog Widget by LinkWithin