28 Haziran 2009 Pazar

Mimlendim, Mimledim

Sevgili ebvatacığım beni mimlemiş ve cevaplaması çok keyifli 5 soruyu kullanmış miminde. Çok teşekkür ederim ebavatacım.

Ben de keyifle cevapladım soruları...

1. Hayatınızdaki en önemli 3 erkek?

Tabi ki babişkom ilk aşkım, bana hayat veren, güzel bir hayat sunan, bugün geldişğim noktada dik ve başarılı duruşumun arkasındaki esas kahramanlardan biri (diğeri de annişkom tabi)

Nişanlım, hayatıma anlam katan, sevilmeyi ve aşkı bana öğreten, yanında kendimi mutlu ve güvende hissettiğim, mükemmel erkek

Kardeşim, hiç bir zaman anlaşamasak da, ayrı dünyaların insanları olsak da, koca 1 yıl içinde toplasan 20-30 saat görmeme rağmen kılına zarar gelmesi durumunda, canımdan can giden insan...

2. 3 gün 3 gece...

Elbiseler tasarlayablirim, seramik yaparım hem de vaktin nasıl geçtiğini anlamadan,

3. Yaşadığım şehir dışında,...

Londra, İstanbul, Ankara'yı seviyorum

4. En büyük fobim

Uçağın okyanusa düşmesi ve köpekbalıklarının saldırısına uğramak (:p) çok film izliyorum galiba

5. Giyimde en sık kullandığım renkler...

Yazın: Beyaz, pembe, sarı, siyah, mor
Kışın: Siyah, Kamel, mor, krem, beyaz

Mimi yollamak istediğim 3 bebiş ise;

Tuguna
Bubblegarm
Glam's World

Pin It

6 çok değerli yorum:

tuguna dedi ki...

En kisa zamanda cevapliyorum Sarcim:)

Shopaholic dedi ki...

Ama ama.. Ben de mimlemiştim seni bu mim ile :(

ebvatathemua dedi ki...

Saroşum kalemine sağlık canım,öptüm ;)

SaR dedi ki...

Shopaholic görmedim bebişim bugün bu hatamı telafi edicem inan bana mucx öptüm kocaman. Şimdi günlük işlerimi tamamlayıp bi post yazıcam sadece senin için

Muhsine Emin dedi ki...

cok mersi :) cevapladim sorulari blogumda, hayirli gunler xx

Glam dedi ki...

tatlım teşekkür ederim, ama ben bu mim'i yapmıştım :))
teşekkür ederim yinede, mujx ;)

Blog Widget by LinkWithin