8 Haziran 2009 Pazartesi

Honey & Oat 3-in-1 Scrub Mask

Ankara'dan temelli taşındım biliyorsunuz, bu süreçte pek yazı yazamadım ama artık hep buralardayım, bu blogta görmek istediğiniz, aklınıza takılan herhangi bir ürün varsa bana lütfen email atmaya devam edin...

Beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim...

Gelelim maskemize;


Temizleyen, cildi parlatan ve nemlendiren bir maske var mıdır sorusunun cevabı EVET vardır :)

Bu ürünle tanışmam 2 ay öncesine dayanıyor, maskeye aşık olmam maskeyi yüzüme ilk sürdüğüm gün başladı diyebilirim. Geçtiğimiz TBS (the body shop) indiriminde neler alabileceğimi düşünürken aklıma MUA'ya bakmak geldi ve bu maskenin 88 kişiden 70'inin yeniden aldığını ve çok beğenildiğini okuyup kendim de bir şans vereyim dedim.
Hatta bende 1 kez kullanan bir arkadaşım da ertesi gün bu maskeden edindi.

Yukarıda sıraladım gerçekten de vaadettiği 3 şeyi yerine getiriyor. Haftada 1 kez uyguluyorum. Cildimi temizledikten sonra bu ballı-krema kokulu maskeyi yüzüme sürüyorum hatta sürerken yemek istiyorum.

Organik bal nem veriyor,
Kaolin Clay (kil)derinlemesine temizlik
içerdiği yulaf ise peeling etkisi yaratıyor.




İçinde minik scrub taneleri var ama peeling yaptığınızı hissetmiyorsunuz bile; maskeyi yıkadıktan sonra ise cildiniz yumoş, yumoş ve derinlemesine temiz oluyor. Peeling özelliği demişler ama hafif hafif cilde masaj gibi adlandırdım ben onu. Mucizeler yaratan bir maske olmadığı açık ama cildim bu maskeyi seviyor. Rahatlattığını hissediyorum resmen. Büyük şehirlerde yaşayan, iş-güç sahibi, cilt bakımına gitmeye vakti olmayan kadınlar bundan birer tane edinip kendilerini şımartabilirler. Az miktarı tüm yüze yetiyor. Yıkadıktan sonra hissettiğiniz derinlemesine temizlik, yumuşaklık ve neme bayılacaksınız.

Pin It

8 çok değerli yorum:

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

hımmm çok hoş bir maske çok da bereketli görünüyor :))
senin maskeleirine bayılıyorum saroşşş

Adsız dedi ki...

mua nedir acaba teşekkürler şebnem

SaR dedi ki...

Esoş maske cidden harika,

Şebnemcim MUA bir yorum, takas, paylaşım sitesi Kozmetik, cilt bakım, aksesuar... ne ararsan var. Ürünleri almadan önce alanlar ne demiş, kaç paraya almışlar onlar hakkında fikir ediniyorsun

www.makeupalley.com kısaca MUA diye geçio

SaR dedi ki...

Esoş maske cidden harika,

Şebnemcim MUA bir yorum, takas, paylaşım sitesi Kozmetik, cilt bakım, aksesuar... ne ararsan var. Ürünleri almadan önce alanlar ne demiş, kaç paraya almışlar onlar hakkında fikir ediniyorsun

www.makeupalley.com kısaca MUA diye geçio

rusi dedi ki...

saroşçum yolladığın paket elime geçti bugün nasıl mutlu oldum anlatamam.çok çok çok.. daha kaç defa yazsamda yetmez teşekkürler.iştekiler bana garip garip baksada mutluluğumu gizleyemedim.tekrar teşekkürler canımcım çok beğendim yolldıklarını :)

SaR dedi ki...

Güle güle kullan cnm. Umarım seversin öptüm kocaman

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim canım şebnem

Özge dedi ki...

Saro'şum beni maske delisi yaptın, bayılıyorum bu konularına;)

Bu maskenin zarar oranı yüksek mi bebiş?

Blog Widget by LinkWithin