15 Haziran 2009 Pazartesi

EYEKO

Herkese sıcak bir merhaba!

Bu aralar blogu biraz ihmal ettim, lütfen affedin. Ancak beni özleyen arkadaşlarımın emaillerle hatrımı sormaları çok hoşuma gitti, çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.

E mademki bu kadar ara verdim yine 3 ürün birden yorumlamak istiyorum. Üstelik de şu bir anda çok meşhur olan EYEKO ürünlerini kanaatimce yorumlamaya çalışiciğm :)



En ünlü ürünü olan fat balm. Ben de çilekli olanı aldım.

3'ü 1 arada kullanım için yaratılmış; dudaklar, yanaklar ve gözlerde kullanılabiliyor. Doğrusunu söylemek gerekerse,far olarak kullanımı hiç uygun değil. Ancak yanaklarda ve dudaklarda kullanımı çok güzel. Ben şahsen allık olarak da kullanmıyorum ancak esmer bayanlarda çok güzel durabilecek bir ton (çileklisi). Dudaklarımın eyeko fat balm sürdükten sonraki halini aşağıda görebilirsiniz. Kutusu çok tatlı ve dudakları yumuşatması süper. Üstelik çok da kalıcı. Verdiği renk ise sanki dudaklarınızın rengi gibi duruyor. Fotoğrafta çok iyi yansıtamamış olabilirim ancak dudaklarda kullanımı çok rahat.



3'ü 1 arada olan bir diğer ürün de; aydınlatıcı, nemlendirici ve göz çevresi kremi. Cildi düzgünleştirici, ışığı yansıtıcı antioksidanlar, A ve C vitaminleri içeriyor. Ben özellikle aydınlatıcı olarak bayıla bayıla kullanıyorum. Eğer fondöten sürmeyeceksem güneş korumasının üstüne sürüyorum ve müthiş bir aydınlık veriyor. Far bazı olarak da benden geçer not aldı. Fondöten üzerine de harika duruyor. Bu ürüne bayılıyorum. Üstelik kutudaki ürün bana 1 milyon yıl gidecek gibi duruyor. nemlendirme özelliğini vasat buldum. Göz kremi olmak için de 25 yaş üstü birine uygun değil. Ama daha genç yaşlar bence bunu rahatlıkla göz kremi veya nemlendirici olarak kullanabilir.

Eyeko ürünlerini 3'ü 1 yerde olarak tasarladığından 1 ürün alarak 3 ürün almışsınız gibi oluyorusunuz. Zira eyekonun bronz görünümlü kremi da az önce anlattığım kremin tıpkısının aynısı ama bronz renkli olanı. Bu ürünü diğer krem kadar sevmesem de vücutta harika duruyor. Hatta aynı Estee Lauder'ın Bronze Goddes vücut kremi gibi muhteşem bir bronzluk veriyor. Eğer gözenekleriniz genişse veya yüzünüzde akne izleri veya skarları varsa bu ürünü cilde direk olarak sürmek sizi mutlu etmeyebilir. Ancaaaak, biraz ürünü fondötenle karıştırmak ise size güzel bir bronzluk kazandırabilir. Yine alıp almayacağımı bilmiyorum ama vücut için kullandığımdan erken bitecek gibi görünüyor.





Nerden aldımmm?

İnternetten yaptığım alışverişlerin en hızlısı EYEKO ya ait. Cuma akşamı aldığım bu ürünler inanamazsınız amaa pazartesi sabahı elimdeydi

www.eyeko.com adresinden diğer ürünleri de inceleyebilirsiniz en pahalı ürünü yaklaşık 20 TL. Veeeee en süperi de kargo bedava, hatta şöyle diyelim hem hızlı hem de bedava :)

Dipnot: Tüm fotoğraflar gün ışığında flaşsız çekilmiştir.

Pin It

12 çok değerli yorum:

D dedi ki...

saroşum yine çok güzel ürünler :) ben highligterı çok beğendim.

tuguna dedi ki...

Sarcim hosgeldin:) Ben bu markayi hic duymamistim, cok mu cahilim:S Gercekten ilginc ve hos urunlermis gule gule kullan.

ebvatathemua dedi ki...

Saroşcum hoşgeldin:)))
Coastal Scents'ten kaçarken Eyeko'ya kapılacam sanırım hiaaa:)))

SaR dedi ki...

Kızlar hoşbulduk :)Fragariac, highlighter gerçekten çok güzel cnm üstelik sürümü filan harika çok rahat dağılıyor. Tugunacım asla cahil değilsin cnm, bu marka henüz çok yeni zaten.
Ebvatacım zaten çok kaçamıycaksın bence :D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Saroşum hoşgeldin canım, tatlı bir yorgunluk var desene :) ay demek beğendin eyeko'ları.. şu tinted cream'i nerde görsem çok beğeniliyor, denemek istiyorum ben de. sen de beğendiğine göre alabilirim demektir ;)

rusi dedi ki...

özlettin kendini canım bir bakayım olmazsa gel artık diye isyan edecektimki yazını gördüm çok sevindim teşekkürler açıklamaların için öptüm

Özge dedi ki...

Saro'ş nerelerdesin sen ya, çok özledik seni;(
İşin vardı, biliyorum; ama yine de özledim;)

Eyeko'yu duymuştum; ama nerden duymuştum diye düşünüyorum şimdi; çünkü bu ürünlerin hiçbirini bilmiyorum. Hem çok amaçlı hem ucuz hem de çabuk geliyorsa denemeye değermiş;)

Adsız dedi ki...

merhaba,
ürün gerçekten güzel görünüyor, ihtiyacım da var alacağım ama site inatla ve ısrarla açılmıyor :) sadece bende mi var bu sorun?

Unknown dedi ki...

selam , ben eyekodan sipraiş verdim 11/03/2010 tarihinde ama hala gelmedi :((( bide 5,5 usd kargo bedeli yansıttılar .. ya nerde yanlış yaptım acaba offf .. ilk internet alışverişimi yüzüme gözüme bulaştırdım :(

SaR dedi ki...

araya hafta sonu da girmiş biraz daha sabretmelisin. Kargo eskiden bedavaydı değişmiş olabilir. biraz daha sabretmelisin. pttden kaynaklanan gecikmeler de olabilir.

Unknown dedi ki...

ben eyekonun sitesinden mail attım bilgi istedim henüz gönmediler , bu haftada geçsin bakalım bekliycem zaten başkada şansım yok :) ya bide ilk internet siparişim olduğu için acaba benmi bi yerde hata yaptım diye düşündüm ama sitede gönderildi görünüyor ..neyse sanada çok teşekkürler hemen cevap verdiğin için .. ben daha yeniyim ve bloguna bayıldım :))

Unknown dedi ki...

sar selam :) eyeko siparişlerim geldi sonunda , hepsi çok güzel , bu siteyi tanıttığın için çok sağol .. bu arada siparişlerimin geç gelmesi tamamıyle benim hatam çünkü stokta olmayan bir ürünü sipariş etmişim dalgınlıkla :( yani eyekonun hiç bir suçu yok hatta mail ile stoktaki bir ürünü istedim adamlar hemen değişikliği yapıp 3 gün içerisinde gönderdiler :)))

Blog Widget by LinkWithin