24 Haziran 2009 Çarşamba

Göz Makyajı Temizleyicileri



Kızlar sizlere bu satırları şu anda tatilde olduğum Kaya Artemis Otelinden yazıyorum. Otelde fotoğraf çekiyorum çekmesine ama Laptopa format çektikten sonra kart okuyucum bozuldu ve resim ekleyemiyorum. O yüzden yazı da yazamıyorum :( Ancak şu anda kullandığım 2 göz makyajı temizleme solüsyonunu karşılaştırmama engel değil diye düşündüm.

Biri Lancome BiFacil Diğeri NeutrogenaGentle Eye Makeup Remover.

Lancome'un göz makyajı temizleyicisi yağlı bir his bırakmasına rağmen suya dayanıklı gözmakyajını bile hemen siliveriyor, temizleyebiliyor. Bu göz makyajı temizleyicisinde çok sevdiğim diğer bir noktada a ürünle çok iş başarması. 2 fazlı olan BiFacili'i çalkalamak suretiyle kullanıyorsunuz, hassas gözler için de uygun. Gözü yakmıyor. Ancak yapısı yağlı olduğundan ardından suyla yıkamak zorunda kalabiliyorsunuz. Annemin bir arkadaşı yıllardır bunu kullanıyor ve kırışıklıklıkları yok denecek kadar az. İddiası ise bifacil in yardımıyla kırışıklıklara meydan okuduğu. Yorumsuzzz!!! Neyse kızlar fiyatı biraz pahalı gelebilir ama inan verdiğiniz paraya değer çünkü çok uzun süre kullanabilirsiniz. Çünkü piyasadaki en iyi göz makyajı temizleyicisi bu, üstüne yok. Keşke doğal olanlar da böyle etkili olsa :/

Neutrogena yıllardır sempatiyle yaklaştığım bir marka olmasına rağmen pek az ürününü sevebildim şimdiye dek. Ne yazık ki göz makyajı temzileme solüsyonu bunlardan biri değil. Hafif ve yağlı bir his asla bırakmıyor ama sıradan bir rimeli bile benim gözlerimden temizleyemiyor. Lancome gibi çift bazlı (sallayarak kullanıyorsunuz)ancak onun kadar etkili asla değil. Benim tam tersime düşünen arkadaşlar da olduğunu biliyorum. Hatta çevremdekilerin nerdeyse çoğu bu temizleyiciyi kullanıyor. Çok iyi temizlediğini ve bifacil ile aynı olduğunu iddia edenler de var. Ama bana uymadı işte. Fiyatı uygun ve hassas olması önwmli bir artı. Belki başka kişilerde işe yarayabilir diye düşünüyorum. Karar sizin. Lancome 70 TL Neutrogena ise 15 TL civarında.

Tatilden dönünce görüşmek üzere,
Sevgiyle kalın :)

Pin It

5 çok değerli yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Şu çift bazlı temizleyicilerin bıraktığı yağlı hissi hiç sevmiyorum.MAC'inkini aldım,bitirene kadar sen bana sor.
En dayanabildiğim Loreal'inki oldu şu ana kadar:))

Saroşum senin için bir mim var blogumda,sevgiler

Özge dedi ki...

Çok az yazıyorsun Saro'şum, özledik seni:(((

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Saroşş benim en önem verdiğim konu göz makyaj temizleyici çokk hassas gözlerim var o yüzden her ürünü kullanamıyorum neutrogena yı bende beğenerek kullanıyordum ama simayın tavsiyesi ile
Earth Science, Eye Makeup Remover, Chamomile & Green Tea aldım tabiki i herb den çok memnunum sende denemelisin göz makyajını çok iyi temizliyor gözü yakmıyor tek kusuru gözü çok ovalarsan rimeli boya şeklinde göz çevresine yayıyor çünkü kıvamı jel şeklinde ama su ile hemen akıp gidiyor o boyada..ben organik olduğu için çok seviyorum zaten her göz makyajı temizleyiciden sonra gözlerimi durularım yani sorun olmuyor benim için :))

rusi dedi ki...

neutrogenayı bende tavsiyelerle aldım ama memnun değilim kirpiklerim dökülüyo dove la çıkarıyorum bende saroşçum sana özenerek.memnunumda ama esranın dediğinide gözardı edemezmişim gibi geldi:)özledik seni saroş daha sık yaz...

SaR dedi ki...

Kızlar yorumlar için çok teşekkür ederim. Biliyorsunuz inanılmaz yoğun bir dönem geçirdim ve halâ geçiriyorum sizinle uzak kaldık bu aralar. İlgi ve desteğiniz için çok teşekkür ederim. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim hepsi aklımda.

Blog Widget by LinkWithin