27 Haziran 2009 Cumartesi

Too Faced Bronzer SnoW BunnY

Bu bronzer var ya, yaz ayınızın vazgeçilmezi olmaya aday. Ne arasan var, istersen far gibi kullan, ister aydınlatıcı olarak. Bronzer kendisi ama diğer renklerini de açılı ucu olan bir fırçayla kullanabilirsiniz.

MAC NW 25 ten tonum var ve bronzer olarak kullanmak istediğimde genelde kışı bekliyorum çünkü daha çok hafif bir bronzluk altın rengine yakın bir aydınlık veriyor.

Sephorada fiyatı yanılmıyorsam 56 TL

Flaşsız fotoğrafı
Photobucket

Bu ürünü ne zaman kullansam makyajımı bir daha güzel gösteriyor sanki yani sözlerle anlatamıyorum. En iyisi siz sephoraya gittiğinizde bu ürünü deneyin. Mutlaka gün ışığında bakın. Daha sonra sizin de vazgeçilmeziniz olacak eminim. Bir de hoşuma giden bir şeyi daha var; ambalajının güzelliği yanında (siyah kutusu ve üstündeki güzel kadın silueti dışında, aynasında

Flaşlı fotoğrafı

Photobucket

"Why be pretty when you can be gogeous?" yani muhteşem olmak varken neden sadece güzel olmakla yetinesiniz... diyor ki bu da oldukça akıllı bir reklam ve pazarlama taktiği



Photobucket

Pin It

4 çok değerli yorum:

Özge dedi ki...

Aynadaki yazı çok akıllıca bir seçim olmuş;)
Bu bronzer soğuk tonlardan oluşuyor gibi görünüyor, öyle mi Saro'şum?
(Bu arada, Rachel Perry temizleyici ve nemlendirici aldım tavsiyelerinle;))

camellia dedi ki...

saroşum too faced in bu ürünü hep kafamdaydı.çok güzel bir ürün.her ne kadar allık çok kullanmasamda bu ürünün çok amaçlı olması beni cezbetti.daha cok highlighter tarzında allıkları seviyorum,bu allık gibi. .ama bana uyar mı onu bilemiyorum..bu arada rchel perry alıcam ama cildime hangisi uyar karar veremedim bende özgüşüm.

SaR dedi ki...

Kızlar bu alıık değil de daha çok highlighter gibi çok açık tenli değilseniz her tene uyar ve müthiş bir altınımsı aydınık veriyor. Üstüne allıkla harika duruyor. Rachel perry tangerine çok güzel bir ürün ve her cilde uyumlu

Unknown dedi ki...

too faced in zaten sozle pazarlama taktigine hayranım :)

Blog Widget by LinkWithin