8 Ağustos 2011 Pazartesi

Cargo Oil Free Foundation

Please scroll down to see the product review in English.

Uzun zamandır bu postu yapmak istiyorum aslında. Bu fondöteni alalı 4 ay oldu yarısını bitirdim. Tabi kullanmaya haziranda başladım zira rengi yine tutturamadım. Kaldı ki hala ten rengimden koyu bir renk kullanıyorum. Ankamall Sephora'daki genç arkadaşa sevgiler... (Beni çok yanlış yönlendirdi ve akşam olduğundan farkedemedim)

Neyse,

Gelelim ürünün kendisine, bu kadar hafif bir sıvı fondöten daha önce görmedim sanırım. O kadar hafif ki sanki nemlendirici sürüyorum suratıma. Kapatıcılık elinize aldığınız fondöten miktarına göre değişiyor. Kesinlikle 2 kat uygulanabiliyor ve bir ağırlı hissetmiyorsunuz bile. Fotoğrafta benim yüzümde 3 kat var. (Normalde tek kat kullanıyorum) ve birazda bronzer var. Çok kusurlu bir cildim olduğunu gözönünde bulundurursak kapatıcılığın çok iyi olduğunu söyleyebiliriz.

Benim cildim karma, bende yağlanma yapmadı ama uzun saatler de daynamadı doğruyu söylemek gerekirse. Zaten bu fondöten benim her gün kullandığım fondötenim değil. geceleri dışarıya çıkarken kullanıyorum daha ziyade. Uzun saatler dayanması için pudra kullanılabilir.

Ambalajı ise orijinal ama kullanışlı değil. Pompa versiyonunu daha çok sevebilirim. Ama şunu da ekleyelim hemen bu şekilde taşınması çoook daha kolay. Ben Everyday Minerals Kabuki ile uyguluyorum ve çok rahat bir şekilde yüze eşit dağıtıyorum. Sentetik ve yumuşak kıllı bir fırça ile daha kolay uygulanacağı görüşündeyim.

Kısaca


(+) lar


1. Süper hafif
2. İstersen 3 kat sür hala doğal görünür ve kapatıcılığı ayarlanabilir,
3. Ambalajından dolayı seyahatlerde kullanışlı
4. Normal piyasadaki fondötnelerden 10 mL daha fazla içeriyor (yani 40 mL)
5. Cildi nemlendiriyor; öyle ki fondöteni çıkardıktan sonra hafif bi yumuşaklık kalıyor.
6. Sivilce yapmıyor.

(-) ler

1. Her cilt tipi için uygun değil. Özellikle yağlı ciltlerde uzun süre dayanması pek mümkün görünmüyor.
2. Sarı altonlu kızların çok dikkatli olması gerekiyor, bazı ciltlerde turuncuya kaçma olasılığı var
3. Spf si yok
4. Ambalajı kolay bir kullanım imkanı sağlamıyor ne yazık ki bazen gerektiğinden fazla geliyor ele.

Resimdeki F-50 numara adı soft sheer sandalwood. Özellikle orta koyuluktaki ve sarı alttonlu kızlara öneriliyor. Renk skalasına burdan bakın

Ben renk açısından mutsuz olduğumudan bu ürünün 40 veya 45 rengini de almaya karar verdim. NW 25 den de açık olan cilt tonuma daha uygun olacağı görüşündeyim. Yorumlarım değişirse sizlerle paylaşırım. Sık sık uçak yolculuğu yaptığımdan bu kullanışlı ve hafif ürünü almaya devam edeceğim.

Photobucket

Hello everybody,

Cargo is one of my fave. brands. Because i love their vision

"CARGO
Makeup made Better, Easier, Smarter.

In 1996, CARGO founder Hana Zalzal set out to create a professional color cosmetic line that top makeup artists would covet, yet would be easy enough for all women to enjoy."

Anyway,

I just wanted to try this found. since I ve been using cargo bronzers for 5 years and I truly love them.

This foundation is the lightest foundation I ve ever seen. Many brands claim that their foundation is buildable but after trying cargo oil free found, I beleive that no product can compete with cargo's oil free found. This found. is REALLY buildable.

In the pic. above I applied foundation 3 times :) but still looks natural (please ignore bad quality of the photos)

I have a combination skin and cargo did not break me out. However it did not last hours. Maybe I should use some powder on it. BTW this foundation is not my everyday found. I use it in the weekends since I spend less time in the outside.

Here are pros and cons

Pros:

1. Super light formula
2. Buildable (literally)
3. Because of its award winning pouch, it is portable and puncture proof; super-portable
4. It contains more product than similar products on the market 40 mL
5. Hydrates skin
6. Do not break out.

Cons.

1. Does not have spf.
2. Oily skins may feel better trying other foundations (or use this with mattifying powder) So imho, it is not suitable for all skin types.
3. Shade selecting requires extra attention cos undertones can be very yellowish and turn orange on face.
4. Although package is super portable, I would prefer using a pump to save product. A hygienic application though.

In the photo above I am using F-50 which is very dark for my skin but the sales man recommended me this shade and I took it without trying. It was evening and I could not decide about the shade. So do not select foundation shade in the evening. I will buy F-40 or 45 which will be better for my Nw 25 skin.I will update and let you know

click to see the shade range

xxx

Pin It

3 çok değerli yorum:

EVREN dedi ki...

Fondoten bende cok kullaniyorum fondoten kullanmazssam yaptigim makyaj hic icime sinmiyor arada kullanmayim diyorum yok olmuyor heleki GUERLIAN lingerie de peau fondoteni kullanmaya basladiktan sonra hic vazgecemez oldum kendi cilt tipime gore 03 beige naturel kullaniyorum hem nemlendiriyor hem spf 20 ve cildi porselen bir gorunume burunduruyor..merak ettigim seyse bu kullandigimiz fondotenlerin cildimize zarari varmi ilerde bunun zararlarini gorurmuyuz..

SaR dedi ki...

Evrenciğim guerlain çok iyi markadır. Cildimize gereken bakımı yaparsak kesinlikle zararı olmaz canım. Eski formüllerin cilde pek yararı yoktu hatta zararı vardı. Ama şimdiki fondötenler cildi tüm gün çevre kirliliğine, güneşe karşı koruyor ve bariyer görevi görüyor. Hatta anti-aging içerikli olanlar, cildin esnekliğini arttıranlar ve daha sayamadığım bir çok pozitif etkisi olanlar var. Yeter ki makyajla uyumayalım, cildi haftada 1 peeling ve maskeyle şımartalım. Günlük nemlendirmek de çok önemli tabi. Ben 18 yaşından beridir haftada 5 gün en az kullıyorum ve kırışıklık belirtisi, sarkma belirtisi filan yok. O açıdan fondöteni iyi seçersen, bakımını yaparsan zararı değil yararı dokunur. Sevgiler...

EVREN dedi ki...

Sarem cok tesekkur ederim canim icime su serptin,hafada birle kalsam cildimi simartmak icin neyse aksam makyajimi cikarttigimda ince bir tabaka halindede olsa mutlaka cesitli maskelerden faydalaniyorum kuru bir cilde sahibim nemlendirici devamli kullaniyorum henuz bendede bir sarkma soz konusu degil ama ilerisi icin cok endiseliydim faydali bilgilerin icin sonsuz tesekkurler canim..

Blog Widget by LinkWithin