1 Ağustos 2011 Pazartesi

theBalm Bahama Mama Bronzer

Türkçe yorum için aşağıya bakın lütfeeeennn :)

Hello everyone,

I wanted to love this bronzer. Buuuttt;

did not like it.

I love the way how they package thebalm products. This is why i will keep buying them.

I boght this from cherryculture.com without even trying on me. I thought this product is a matte bronzer which looks natural. It is matte but does not look natural on my skin tone Its texture is also different, something between creamy and powdery. Besides, you have to use a big brush to achieve a comparatively natural bronzed look. I use mac 134. It looks muddy on my face. on the positive side it is easy to carry and contains a mirror. There are many other options on the market which is cheaper and better.

Do not buy this product without trying it. IMHO, this bronzer look better on darker skin tones e.g. NC 35 or NW 35 or darker.

I am sorry theBalm, this product is just not for me.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kızlar beni takip eden herkes bilir ki güzel ambalajlı ürünlere dayanamıyorum hele ki retro tarzdaysa (bknz beauty-n-fashionlove başlık fotoları). Dolayısıyla direk ambalajı için bile alıyorum :)

Gelelim ürünün kendisine, tek kelimeyle sevmediiiiimmm.

Ürünün yapısı krem ve pudra arası bişey. Sürümü büyük fırçayla çok daha etkili ve kolay. Rengi benim tenime uygun değil ve resmen çamur gibi duruyor bende. Tahminime göre NC 35 veya NW 35 tonun üzerinde daha koyu renkli kızların beğenme ihtimali yüksek.

Mat olması çok avantajlı aslında ama bende çok berbat durdu ve tahminim ten rengi ile alakalı olduğu yönünde. Ben denemeden aldım siz bu hatayı yapmayın sakın. Tek artı yönü, kolay taşınabilen bir aynalı bronzer olması. Bu fiyata piyasada çok daha iyi bronzerlar alabilirsiniz.

Keşke sevseydim yaa, o zaman sadece makyaj masamda süs olarak kalmazdı :(

Pin It

4 çok değerli yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

hayret benim de tek sevdiğim bu olmuştu 3'lü big mama paletinden. thebalm'ın farları çok güzelmiş saroşcum, kullandın mı hiç? temptaliaya bakıyorum bayılıyor farlarına.

SaR dedi ki...

Canım benim yüzümün ten rengi vücuduma oranla bir ton daha açık. Yaz aylarında bir ton açık kalıyor diyeyim. Bir de anlayamadım eskiye oranla daha açık tenli bir kız oldum. NW 25 bile bende koyu kalıyor nerdeyse. Biraz bronzlaşsam iyi olacak galiba :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Benim de yüzüm daha pembe, boynum sarı. O yüzden NC kullanıyorum. Benim de tenim açıldı, C4 kullanıyordum 2008'de artık C2'yim, inanamıyorum. Güneşin cildi lastik gibi yapmasından çok çekiniyorum, güneşlenmiyorum artık. Off off tekrar bronz olasım geldi :P

Unknown dedi ki...

belki yuzunu konturlemek icin kullanabilirsin. ben ten rengime koyu kalan pudra, bronzer, etc. oyle degerlendiriyorum.

Blog Widget by LinkWithin