12 Ağustos 2011 Cuma

My outfit and makeup/Giydiklerim ve makyajım

Strapless Shirt
Skirt
Shoes

All from Bershka

Photobucket
Photobucket

Pin It

7 çok değerli yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ayakkabın cok güzelmiş ama yüzün daha güzel :)

Makyaj Güncem dedi ki...

çok yakışmış canım,makyajın da çok sade çok beğendim ;)

EVREN dedi ki...

Tek kelimeyle bayildim cok tatlisin sarem..yaaaaaa ayakabi hastasi biri olarak ve ozellikle kahverengi ayakabi delisi olarak ayakabilarina bayildim..

Bi dedi ki...

Ayakkabılar mükemmel! Yeni sezona mı ait? Eğer öyleyse, yarın en yakın Bershka'ya koşmaca=)

SaR dedi ki...

Kızlar çoook teşekkür ederim, ayakkabılarımı güney kıbrıstaki bershkadan almıştım canım, 2 ay oluyor ama sanırım Türkiye ve Güney Kıbrıs'taki koleksiyonlar değişebiliyor. Bu arada ben de kahverengi ayakkabı hastasıyım :)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

canım çok güzelsin maaşallah makyajına bayıldım eğer hatırlıyosan rujunun markasını ve rengini rica edebilir miyim??

SaR dedi ki...

Cnm nyx tinted lip spa'nın orange passion'ı yanılmıyorsam cnm bak bu linkte

http://1.bp.blogspot.com/_IEfRAHf0MYE/S93UXrAPyII/AAAAAAAAAm0/0vCYaluWZqo/s1600/Desktop9.jpg

xxx

Blog Widget by LinkWithin