12 Ağustos 2011 Cuma

Selülite Dur Demek/ Saying No to Cellulites



Photobucket
Photobucket
Photobucket

For english please scroll down.

Kim selülitsiz, sıkı bir vücut istemez ki?

Cevabınız "ben istemem" ise aşağıdaki yazı size göre olmayabilir. Uyarıyorum.

Konu derin hemen konuya giriyorum,

Kızlar selülit kremleri filan az bir etkide bulunsa da ne yazık ki istenilen etkiyi göstermekten çok uzak.

Ben çok fazla selülit problemi yaşamasam da her kadında olduğu gibi bende de az bir bölgede ve düşük seviyede vardı. Peki ben ne yaptım "kim kardashian" ne yapıyorsa onu yaptım.

Selülitleri 2 dereceye kadar indiren (0 derece selülitsiz demek, seviyeler arttıkça selülit yoğunluğu da artıyor) velashape'e gittim 1 ay boyunca.

Bu velashape çapta küçülme sağlayan, gıdı sarkmalarında dahi güvenle kullanılan ve hiç yan etkisi olmayan ilk ve tek FDA onaylı tıbbi cihaz.

Benden önce doğum yapan bir arkadaşımda 13 cmlik incelme oldu. Ben de selülitlerimden kurtuldum. Nerdeyse 0 dereceye indiler :)

TEK yapmak greken şey seans günü 3 LT su içmek ve tabi kilo almamaya çalışmak. Eğer kiloyu korursanız selülit görünümü geri gelmiyor :)

Eğer incelmek için gittiyseniz ilk seansın sonun incelmeniz garanti. Hatta şöyle ki en az 2 cm inceliyorsunuz. Ben meraktan göbeğe de yaptırdım 2 seans :) Tabi en az 4 seans gitmeyince etkisini göremiyorsunuz bu arada.

Daha güzel olan ise gıdı dahil olmak üzere vücudun her bölgesinde kullanılıyor olması. Kollar, göbeke, kalça, bacaklar vs

Ben kullandım memnun kaldım. KIbrıs'ta Mağusa Yaşam Hastanesi'nde bu uygulama yapılıyor. Türkiye'de nerede var bilmiyorum. Avrupa, Amerika'da ise çok yaygın.

Bir de bu masaj benzeri uygulamada o kadar rahatlıyorsunuz ki masaj gibi resmen. Şu videoya bir göz atarak da fikir sahibi olabilirsiniz.

Yaşasın selülitsiz ve daha sıkı bir vücutla yaşanılan hayat :)

DİPNOT Erkekler, siz benim kızlar dememe bakmayın bu velashapin kadınlar kadar erkek müşterileri de var özellikle de ayva göbeğinden muzdarip erkekler :)

In Europe or USA, it is commonly known that velashape is the only device approved by FDA. For a more organized information series clcik here

I just wanted to mention that. I went to this velashape therapy and get rid of my cellulites (on my legs). I totally loved it. I only went for 4 weeks (NORTH CYPRUS, Magusa Yasam Hospital) and fell in love with velashape. (As you may know velashape is the secret tool of Kim Kardashian).

"elaShape™ is the first and only safe, effective and virtually painless FDA-cleared non-surgical medical solution for the Body Reshaping and Cellulite Treatment market.

VelaShape™ enables you to comfortably and safely achieve a toned, contoured and well shaped body in as few as 4 treatment sessions; making you look and feel more youthful.

Most patients see gradual and cumulative results throughout the treatment regime. You can look forward to:

Gradual smoothening of skin's surface with a noticeable reduction in cellulite
Circumferential reduction, with noticeable reshaping of the treated area

Visit the Results gallery to view these proven treatment benefits.

VelaShape™ allows you to improve your lifestyle and boost your self-confidence."




Pin It

0 çok değerli yorum:

Blog Widget by LinkWithin