20 Ağustos 2011 Cumartesi

Her gün çantamın içinde ne taşıyoum/ What I have in my Purse

Please scroll down for English!

2 yıldır yazmayı planlayıp fırsat bulamadığım bir başlık.!!

Artık nerdeyse kamburum çıkacak çanta taşımaktan, obsesif mi oldum artık ne olduysam!! Çantada bir ton şey taşıyorum arkadaşlar. Bugün o kadar ağırdı ki aniden aklıma bu konu geldi ve gelir gelmez koltuğa döktüm çantamın içindekileri ve hemen çektim işte buyurun...

1. Çantam
2. Ev ve araba anahtarım
3. Victoria's Secret Parfümüm ve 3 ay önce keşfettiğim rexona parfümüm (pudralı deo.lar sizin için sorun değilse çok iyi önlüyor terlemeyİ)
4. Annemin hediyesi swarovski tükenmez kalemim
5. Her akademisyen gibi süper hafif ve küçük flash discim
6. Kedili not defterim 4 yıldır kullanıyorum hala bitmedi yuppi
7. Gerekli kartvizit ve kimliklerin bulunduğu kartvizitlik
8. Kedili aynam (en sevdiklerimden biri)
9. Makyaj çantam; "Adoring Carmine" serisinden 187, YSL rujum, Physician's Formula Bronzer'ım ve NYX tinted lip spa'm
10. Tabi ki cep telefonum ve post it (birilerine sürekli not bırakmak durumunda kalıyorum)
11. Starbuckstan sürekli aldığım after coffee mintlerim
12. Vivident damla aromalı sakızım (vazgeçilmezlerimden)
13. Minik el feneri (herşeye hazırlıklı olmak gerek)
14. Watsons'dan kağıt mendil

Arkadaşlar sorunuz olursa seve seve yanıtlarım...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


I was planning to publish a post about this subject "what I have in my purse?"

Today whaen I came home, I realized that I have been carrying almost 7 pounds in my hand. So I decided to make this post.

1. Wallet
2. Car and house and any other keys
3. Victoria's Secret Perfume and Rexona Deo. (if you do not mind using anti-perspirant I strongly recommend you to try this)
4. My mom's gift; Swarovski pen with crystals
5. Like any academician flash discim
6. My notepad (cat themed). I ve been using it for 4 years yay..
7. Card holder
8. Cat shaped mirror (most times favorite)
9. Makeup bag; "Adoring Carmine" MAC 187, YSL lipstick, Physician's Formula Bronzer ve NYX tinted lip spa'm
10. My mobile and a post-it since I always need to leave notes to people
11. After coffee mints from starbucks
12. Vivident (mastic gum; my fave.)
13. Small torch
14. Tissue from watsons

Please make review if you have questions :)



Pin It

2 çok değerli yorum:

Işık dedi ki...

aaa.. akademisyen olduğunu bilmiyordum. nerede??

SaR dedi ki...

Doğu Akdeniz Üniversitesi'nde canım. Yoksa sende mi?

Blog Widget by LinkWithin