14 Ağustos 2011 Pazar

Celeb. Favorite Hair Product - Ünlülerin Kullandığı Saç Bakım Ürünleri

Only photos, please ask if you need further information (simply email to sarhas79@gmail.com)

Ünlüler ve kullandıkları saç bakım ürünleri, sadece fotoğraflar (daha fazla bilgi, öneri veya istek için sarhas79@gmail.com a email atınız)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pin It

2 çok değerli yorum:

EVREN dedi ki...

Saremmmm dun super otesi bir urunle karsilastim alip almamakta tereddutte kalsamda iyikide almisim yaa cok mutluyum icim icime sigmiyor yillardir o kadar sac urunu kullanan ben sonunda mucizeyi buldum urunun adi ARGAN OIL sen duydun mu canim?saca nemi acaaip hapsediyor benim sacim kuru kivircik :( fakat bu urun gercekten muhtesem otesi..

SaR dedi ki...

Evet cnm hatta organix in moroccan arhan serisini kullanmaya basladim ben de :) aradigin urunu bulmana cok sevindim xxx

Blog Widget by LinkWithin