4 Ağustos 2011 Perşembe

Rimmel Flash Eyeliner

Türkçe yorum için biraz daha aşağıya alalım siz değerli okuyucularımızı

I have mixed feelings about this product. I keep exercising to get used to use it. Please click to watch the video to see the precise felt. Shaking eyeliner helps you to draw darker. This eyeliner is not black enough for me. But I like its brush cos i am able to use it for both bold eyes and for more elegant eyes. Besides it is easier to make flicks ;)

This stays put for hours. But this eyeliner is really hard to remove. So, its felt tip makes application easier. if you like making flicks this eyeliner is probably for you.

BTW this is my first youtube upload. Hopefully I will continue uploading vids.





Photobucket
Photobucket

Bu ürünle ilgili ne hissedeceğimi bilemiyorum kızlar. Sevsem mi, sevmesem mi karar veremedim. Hem kalın hem de ince çizgiler çekebiliyorsunuz. Ucu uzun ve yumuşak, çok koyu siyah olmamasını sevmedim. Yine de bence bazı insanlar için olabilecek en doğru eyeliner olduğunu düşünüyorum. Özellikle kuyruklu eyeliner hastası olanlara duyurulur.
Aşağıdaki kısa videoda kalemi biraz sallayınca daha koyu çizdiğini farkedebilirsiniz.

Bu arada benim ik youtube denemem. Umarım arkası gelecektir.
Pin It

5 çok değerli yorum:

gösde dedi ki...

dün ben de arkadaşımda kullandım bunu ama rengi hiç koyu gelmedi bana. incecik ve rahatça liner çekilebiliyor o açıdan güzel. Ama renk yoğunluğunu artırmaları lazım bence :/

SaR dedi ki...

Gozdecim yazidada belirttigim gibi tam siyah renk degil ne yazik ki seninle hemfikirim cnm.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

umarım devamı gelir youtube videolarının :) fazla renk vermemesine üzüldüm, güzel duruyor ucu aslında.

SaR dedi ki...

Marjocum sallayınca birazcık daha koyu ama yeterince değil. Bende wet n wild ın eyelinerı var 2 euroya almaıştım ondan daha güzel bişey görmedim. Ha bir de cecile harikaydı ama son zamanlarda hiç bir kozmetikçide bulamıyorum. Galiba üretilmiyormuş. Onu senden öğrenmiştim. O da koyu siyahtı. İstnbulda bulabilir miyim acaba?

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Canım yazını yeni gördüm, ben de bulamıyorum ne yazık ki :( Bu arada Rimmel Eyeliner'ı aldım, kömür siyahı değil belki ama bayağı siyah bence. Belki formülü değişmiştir bilmiyorum, ben çok memnun kaldım.

Blog Widget by LinkWithin