26 Ağustos 2011 Cuma

SaR İstanbul'da Alış-verişte

Arkadaşlaaaar konularıma bayrama kadar ara veriyorum çünkü alış-verişteyim ve güzel ciciler alıyorum blogumda tanıtmak için. Pastel 5x mascara aldım dün bana önerebileceğiniz Türk markası güzel ürünler var mı özellikle maskara ve bronzer. Bugün minimum 10 tane ruj alacağım ve tabi bronzer, fondöten vs. Bu arada body shopun mineral likit fond. de aldım. Gratise gittim vs. Bugün 2 saat sonra Taksimdeyim (yuppi). Eveeet önerilerinizi bekliyorum. Bir çok ürünler görüşmek üzere....


Gals please wait for a week and I will introduce you Turkish cosmetic brands, golden rose, pastel, flormar and classics. Please stay tuned and i ll be here in a week.

xoxo
Pin It

1 çok değerli yorum:

Nora dedi ki...

pastel 5x maskara hakkında yorumunu merak ediyorum çnkü ben hiç memnun kalmadım ondan :/

Blog Widget by LinkWithin