7 Ağustos 2011 Pazar

Pringles Kutusu Takılık Oldu/Make your own Jewelery Hanger

Bu yazıyı sevgili Ezgi'ye armağan ediyorum, sevgiler...

For English please scoroll down :)

Kızlar bunun için kırtasiyeci ve crafthouselardan sadece keçe almanız yeterli. Bir kaç sevimli raptiye ve iğneye de ihtiyç duyacağız.

Bir boş pringles kutusunu (bizim evde asla dolu kalmaz girdiği ilk gün tüketilir) saracak kadar keçe kesilir.

Boy uzunluğundan 1.5 cm daha uzun olmasına dikkat edilmelidir zira aşağıda gördüğünüz gibi yuvarlayarak raptiyelerle sabitleyeceğiz.

ardından kumaşın son bittiği yeri gömlek düğmesi tadında alt alta raptiyelerle tutturuyorsunuz.

Ben iki farklı renk kullandım gövde başka, kapak kısmı başka. Daha sonra kapak büyüklüğünde bir daire kesip o 1.5 cmlik bölümü bu dairenin üzerine raptiyelerle sabitleyin

Sonraa, istediğiniz yere raptiye mi koyarsınız, toplu iğne mi koyarsanız, çengel mi koyarsınız o sizin bileceğiniz şey. Nasıl oldu sizce??

Tip: Ben kutunun içini çakıl taşlarıyla doldurdum. Çok koymadım tabi taşıyablieceği kadar. Aksi halde çok hafif olduğundan düşme riski var.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




Materials:
25x50 felt (any color)
pins

Measure pringles box (it is approx.23.5 cm). We will use 25 cm of felt. Leave 1.5 cm to fold the felt onto the cap. Please see the photos above.

Wrap around box with the felt and use pins to fix it to the box. (Like shirt's buttons).

Cut a circle (same measure with pringles cap). I chose a different color of felt for cap. Then, fix it with pins as shown in the 3rd photo. I also used little hooks to hang my anklets.

Now you are free to put pins anywhere to hang your jewelry.

Tip: You can fill your box to make it more secure. I used little stones (gravels, sand)

Pin It

1 çok değerli yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Ama bu çook güzel olmuş
cips yemeyen insanım ama sırf bunun için pringles alırım :) Benim gibi dağınık insanın tam da böyle toplayıcı şeylere ihtiyacı var kesinlikle deneyeceğim. yazıyı bana armağan ettiğin için çok teşekkür ederiim eline sağlık... öpüldün :*

Blog Widget by LinkWithin