13 Kasım 2011 Pazar

2012 İstek Listem No:1 / 2012 WishList No:1

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pin It

4 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

Too Faced ürünlerini bende çok seviyorum pinup tasarımları beni daha çok cezbediyor zaten :)

CURCUNAM

Unknown dedi ki...

benefit maskarayı almalısın!!! ben aldım aşk yaşıyorum artık hep onu alıcam bittikçe

SaR dedi ki...

kızlar yorumlar için çok teşekkür ederim. İnşallah alıcam. Curcunam sanırım header da dikkat etmişsindir "pin-up" olan her şeye bayılıyorum ben deeee

güzelleştirbeni alıp yorumlarımı yapıcam

mucxx hepinize

Adsız dedi ki...

burberry bodynin kokusunu hiç sevmedim ben :/:/ prada candy denedim geçenlerde o gerçekten güzel kokuyor ,öneririm :D

Blog Widget by LinkWithin