28 Kasım 2011 Pazartesi

Bershka ETEK - Bugün ne giydim / My outfit 2day (OOTD)

Bugünkü iş kombinim, az önce eve geldim. Aşırı yoğun bir gündü benim için, hemen eşimden rica ettim fotoğrafları çekti sağolsun. Gün içinde makyaj tazelemeye vakit bulamadığımdan ruh gibi çıktım. Artık kusuruma bakmazsınız. Bu arada shirom da beni her kapıdan girdiğimde ayaklarıma dolandığı için foto.larda o da görünüyor :) Halbuki ilk önce onu sevip okşamalıyım, sonra diğer işlerime bakmalıyım. Yoksa dibimden ayrılmıyor istediğini alana kadar :)

Neyse;

Skirt / Etek : Bershka
Top / Üst : Bershka
Handbag / Çanta : ZARA
Bracelett / Bilezik : Tally Weijl

Resimlerin üzerine tıklayarak daha büyük görebilirsiniz. Click on the image to see larger



Pin It

10 çok değerli yorum:

tuguna dedi ki...

cok hos gorunuyorsun sar'cim. saclarini ayrica begendim, masallah cok saglikli duruyorlar.

SaR dedi ki...

Tugunam sesini duymak ne hoş, çok teşekkür ederim güzelim <3

Adsız dedi ki...

satıs bloguna tıklayınca direk google cıkıo neden? bende bakmak istiyorum ürünlerine :))

ben de seni isliorum cnm, yine cok sık olmus kombın...

http://moda-kulisi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

satıs bloguna tıklayınca direk google cıkıo neden? bende bakmak istiyorum ürünlerine :))

ben de seni isliorum cnm, yine cok sık olmus kombın...

http://moda-kulisi.blogspot.com/

SaR dedi ki...

Güzelim sorunu hallettim, çok teşekkür ederim bu arada :)

Makyaj Güncem dedi ki...

yirimmm ya yirimmmm<3 çok güzelsin gene saremcimmmm;)makyajına da ayrıca bittim yani.hangi fondöteni kullandım canım makyajında?

SaR dedi ki...

Canım beni çok şımartıyosun mucx mucx mucx clarins everlasting fondöten ve üzerine şu anda satışa koyduğum physicians formula bronzerın bir tık koyusu var ama sabah 7.30 da yaptığım bi makyajdı nasıl farkettin harikasın <3

Makyaj Güncem dedi ki...

gerçekleri söylüyorum hayatım,çok hoşsun cidden <3 ayrıca cildin çok hoş gözüküyor,dikkat etmemek elde değil:)ayrıca bronzer da ayrı bir sıcaklık katmış cildine.çok beğendimmmmm;)

SaR dedi ki...

cnm normalde çok sorunlu bir cildim var renk düzensizlikleri, akne izleri vs ama clarinsin bu fond. ve bu bronzer sayesinde çok sağlıklı görünüyor :) şiddetle tavsiye ederim :)

mabelle dedi ki...

hem blog sahibi güzel hem kedisi:)

Blog Widget by LinkWithin