17 Kasım 2011 Perşembe

Kırmızı Ruj ve Dağınık Topuzun Gücü / Gwen Stefani's Style

I loved the way she looks in this pic. Bold Red lips, flushed cheeks, fresh complexion and modern hair bun

Gwen bu fotoğrafta harika görünüyor, cesur kızmızı dudaklar, şeftali-bronz yanaklar ve dağınık modern topuzuna bayıldım doğrusu :)

Pin It

3 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

Şu kadını sokakta bile kırmızı rujsuz görmüyorum ve en çok yakışan isimlerden biri olduğu kesin ! Sanki yolumun üstünden geçiomuş gibi konuştum heheh :D

CURCUNAM

ÖZ dedi ki...

Daimi kırmızı ruj kullanıcısı olarak kırmızı ruja allığı zor yakıştırıyorum, yüzde bütüne bakıldığında gözü yormaması gerekiyor. Dolayısıyla böyle belirgin ve koyu olursa ı-ııhh bence bütünü bozuyor hem ruj hem allık böyle ben burdayım diye bağırmamalı, biri bağırsın diğeri sussun :)

Yalnız Gwen'in hakkı Gwen'e gözler saçlar ruj gayet güzel o ayrı...

SaR dedi ki...

Kızlar haklısınız. Curcunam ben de çok beğeniyorum kırmızı çok yakışıyor ona :)

Öznurcum daha hafif bronzer seviyorum ben de ama mutlaka hafif bronzer, gözde sadece rimel, kırmızı ruj

benim en favori makyaj rutinim :)

Blog Widget by LinkWithin