15 Kasım 2011 Salı

Golden Rose Oje Kurutucu Sprey / Golden Rose Nail Color Dryer

Golden Rose Nail Color Quick Dryer (Please scroll down to read the comment in English)

Ben çok az ürüne bağımlılık geliştirdim bu hayatta. Bu oje kurutucu da benim listeme hızlı bir giriş yaptı. Olay şöyle gelişti, dün akşam pazartesine hazırlanmak suretiyle ama geç vakitte (23.45 sularında) bu oje kurutucuyu golden rose 59 ile kullandım. Ve sonuç bir harika. Önce 1 kat sürdüm biraz bekledim (10 dk kadar) sonra 2. kat sürdüm 30 saniye sonra bu HARİKA Kokan spreyi tırnaklarımı sıktım. Önce bir tedirgin oldum dedim yağlı gibi bir his bırakıyor nasıl olacak diye...

tam 60 saniye sonra,

1- Ojelerim tamamen kurumuş (Mucizevi bir olay)
2- Ojelerim parlak halde kurudular üstelik (sanki cila sürmüşüm gibi)
3- Ellerim yumuşacık oldu ve kütikülleri acaip yumuşattı
4- Mükemmel kokuyuor yaaaaa

Ben bayıldım ve aşk yaşıyorum şimdi. Artık oje sürmelerim geç saatlere de sarkabilir. Yaşasın...

Golden Rose çok harikasın yaaa. Bu ürünü şiddetle öneriyorum Fiyatı 10 TL civarında

Hemen eklemek istiyorum Golden Rose'a bu ürünü bana deneyimlemem için gönderdiğinden dolayı sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Yukarıda yazdıklarım tarafsız ve sadece kendi deneyimlerime dayanan yorumlarımdır.

BU ÜRÜNÜ DUYMAYAN KALMASIN diyorum...

ürünün kendi tanımı "

Ojenin uygulama sonrasında matlaşmadan çok kısa sürede kurumasını sağlarken içeriğindeki tatlı badem ve üzüm çekirdeği yağı aynı zaman da tırnak etlerini besler, yumuşatır ve nemlendirir.
"


International readers hey everyone,

I hope you can all have a chance to meet Golden Rose products as I ve mentioned before (million times) it is a Turkish brand which offers quality products like this nail color dryer. Please click to visit their website and the product.

I confess that I m an addict. I deeply love some of my cosmetics products. This is my new fave. Love at first sight. Applying nail color is really a big mess since instant drying nail colors do not satisfy what they claim. But this nail color dryer is not only a dryer but cares your nails.

Last night (late night) I realized I forgot my weekly nail care routine. It was 11.44 pm and I was really late. That was the time to use my freebie and that was the moment i fell in love with this product. I applied two coats of nail colors and after second coat I sprayed this on my nails. And voila! results were great

shining nails,
dry nails in seconds
moisturizes cuticles
Smells awesome

"Golden Rose Quick Dryer Spray has been formulated to speed up the drying time of nail color and helps to prevent smudges and nicks. Ensures that your nail color dries in minutes without mat effect on nail color while softening and moisturizing your cuticles thanks to sweet almond oil and grape seed oil in the formula."

Please be informed that this product rocks...
Pin It

7 çok değerli yorum:

fürfür dedi ki...

harika bir buluş tatlım en kısa zamanda almalıyım:) kırmızı oje hastasyım aynı zamanda ojelerimde bir hata olmasına dayanamıyorum,ancak ev işi yaparken bazen oluşuyor:( benim kurtarıcı meleğimmmmmmmmmmmmm :)

SaR dedi ki...

Canım benim sen de melek gibisin mucxxx. Bu kurutucu hayat kurtarıyor cnm :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sonunda ckarmıs
bakalım vaadlerini deneyip görcez

Unknown dedi ki...

Denemek için Flormar'ın almıştım sadece parmaklarımı buz gibi yapmakla yetindi soğutarak kurutmaktan başka bişi yapmıyor büyük ihtimal ama kimyasal bir katkısı olduğunu düşünmüyorum o yüzden bunu denicem mutlaka :)

CURCUNAM

SaR dedi ki...

Kova kadını denemelisin cnm.

Curcunam bu sprey bebek yağı gibi zaten deneyince benimle fikrini paylaşır mısın :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

itsbeauty'deki sarem sen misin:)?

SaR dedi ki...

Evet seda benim :) niye ki :))

Blog Widget by LinkWithin