11 Kasım 2011 Cuma

The Body Shop Vitamin C Daily Facial Polish

Please scroll down to read the review in English.

Kızlar merhaba,
Bu ürünün yorumunu yapabilmek için ürünün 3te 2sini bitirmeyi bekledim. Rahatlıkla yorumunu yapabilirim.

Beni takip edenler bilir TBS'in C vitaminli ürünleri ile aram pek sıkı fıkıdır. Aynen eski ilişkilerimdeki gibi bu kez de gelenek bozulmadı...

Bu ürün günlük peeling yapıyor ama o kadar nazik ki sanki cildime jel sürüyormuşum gibi hissediyorum. O narenciye kokusu, ciltteki bıraktığı his harika. Tüm yaz nerdeyse kullandım. Artık kışa geçiyoruz ve benim daha da nazik bir temizleyiciye ihtiyacım olabilir o zaman yine TBS aşkım cleansing foam umu kullanıyorum. Bu arada şunu eklemeliyim ki ürün kuruma asla yapmadı. Yine de köpüğe geçeceğim. Gerçi itiraf etmem gerekirse bu günlük yüz yıkama jelini de çok sevdim. Daha ağır makyajlı günlerimde bunu da kullanmayı kesinlikle düşünüyorum.

+ Cildi tahriş etmiyor
+ Sivilce çıkarmıyor
+ Güzel kokuyor (leziz mandalina, limon, portakal karışımı )
+ Çok güzel temizliyor çünkü harika köpürüyor
+ Cildimi kurutmadı (tabi kuru ciltliler için kışın bir problem yaratır mı onu bilemem)
+ Çok azıcık bir ürün bile yetiyor. Dolayısyla çok üzün süre kullanılabiliyor.

Bu arada evime gelip kullanan arkadaşlarım da, mutlaka bu üründen edindiler. Fiyatı: 40 TL


Hi Gals,

I was waiting to use 2/3rds of this polish to prepare post about this. Now it is the day. I really have luck with TBS Vit. C series; because i always felt happy after using any vit c product.

Thia product is also very good. FYI, i have a problematic skin; acne prone, combination, freckles etc :( Anyway,

this polish is gentle enough to use it every day. I feel my pores are clean and it leaves my skin smooth. However I guess I will switch to my beloved cleansing foam form TBS (Click to see the post)
IMO,

+ Really cleanses very well
+ Never broke me out
+ Smells wonderful (fresh citrus)
+ A small product is enough to deeply cleanse skin, so this product goes long.
+ Lathers very well and does not irritate

PLUS

love its conevenieny use packaging that makes it useful in the shower :)

BTW, my friends seems that they also loved this daily polish since they all had one after trying mine :)
Pin It

2 çok değerli yorum:

mabelle dedi ki...

oyle guzel anlattın ki nutlaka alıcam cok merak ettim

SaR dedi ki...

cnm dene bence pişman olmazsın :)

Blog Widget by LinkWithin