2 Kasım 2011 Çarşamba

Dün ne giydim / My Outfit (yesterday)

Shoes (Ayakkabı) : KOTON
Gömlek / Shirt : Bershka
Pantolon / Trousers: MANGO
Güneş Gözlükleri / Sunglasses: Christian Dior (Black Tie)
Bilezik / Bracelet: Stradivarius
Çanta / Handbag: MUDO

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pin It

9 çok değerli yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bu t-model ayakkabıya bayılıyorum cok güzel duruyo ayakta.

Makyaj Güncem dedi ki...

mankenlere taş çıkartırsın canım,fiziğine de giydiklerine de tek kelimeyle bayıldımm <3

SaR dedi ki...

Kova kadını :) canım ben de çok seviyorum bu modeli :)

Makyaj Güncem çok teşekkür ederim canım o senin güzelliğin <3

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)

fürfür dedi ki...

sarcımmm muhteşemsinnnnnnnnnnnnnnnn!!!

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Endamınnnn yeter... :)) maşallah ne giysen yakışıyo sana bence canım ;)

SaR dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim, endam konusunda eline su dökemem :)

Güz Çiğdemi dedi ki...

harikaaa,

o rujun rengi neydi yakışmış

SaR dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim; rujun rengi NYX Eros :)

Unknown dedi ki...

ben siteyi beğenmedim diğer sitelerdeki gibi resimlere ayrı sekmede aç denmio kocamanda olmuyor resimler o yüzden beğenmedim zaten laptopum küçük bişe anlamadım

Blog Widget by LinkWithin