10 Kasım 2011 Perşembe

H&M 2011-2012 Türkiye Seçtiklerim

H&M çok güzel ürünler barındırıyor bünyesinde. Üstelik çok fazla seçenekleri var kadın-erkek giyim, ayakkabı, aksesuar, iç giyim... Ben de kendimce bir wishlist hazırladım işte burada.

Şimdilik sadece İstanbul ve Ankara'da şubeleri var ama bence çok geçmez diğer şehirlerde de açılır...

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Pin It

4 çok değerli yorum:

Adsız dedi ki...

pijama çok tatlı

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

üzülerek söylemeliyim ki nete durdukları kdriyi dgller.
özeelikel siyah kısa elbıse.
bildiğin penye ve ancak toz bezi olur :)
hatta olmaz bile.
bazen böyle yanılabılıyosun
ilk fotodakı cantada aynen öyle.
cok soluk ve uyduruk duruyo.
almak için gidip fosss diye d-sönmüştü heveslerim.

SaR dedi ki...

kova kadını canım çok üzüldüm yaaa özellikle coral rengi elbiselere bittim, e kışlık terlikler de çok cici duruyordu... yorum için teşekkür ederim

Lüzumsuzişleruzmanı canım ben de çok beğendim onu ama esas aklım elbiselerde kaldı :)

★nasli_ dedi ki...

Nar çiçeği elbise kesinlikle harika !!!
♣This is ★ My βℒog♣
nasli_

Blog Widget by LinkWithin