29 Kasım 2011 Salı

Çalmanın Çırpmanın Böylesi

Şu anda sinirden deliye dönmüş durumdayım

Gölge gibi blogumda beni izleyen, ne yapıyorsam aynısnı yapan, ve hatta hatta profilde kendimi tanıttığım cümleleri sadece yer ve meslek olarak değiştiren şahsiyeti kutlarım. Bu kadarı da olmamalı yaa cidden. Biraz düşünüp kendi hakkındaki cümleleri de sen kendin kur. Yazık

Eğer böyle yapmaya devam ederse bu arkadaşı açıklayacağım kararı da benim değerli izleyicilerim ve arkadaşlarım verecek

ÖNEMLİ NOT: Burda yazdığım şahıs KESİNLİKLE benim izleyicilerimden biri değildir. Bu durumu yeni farketmiş durumdayım ve kendi izleyicilerimi, arkadaşlarımı dostlarımı bu olayda tenzih ederim.

Sizleri çok seviyorum. Her gün değerli yorumlarınız olmasa, beni izlemeye almasanız kesinlikle kendimde bu blogda yazacak güç ve motivasyon göremezdim. Hepinize çok teşekkür ederim. 619 üyemin hepsi benim için tek tek değerli ve "TEK"tir

Bugün başka bir yazıyla katılacağım size,

sevgiler

SaR

Pin It

7 çok değerli yorum:

tubitos dedi ki...

bence kim olduğunun açıkla canım takipçilerini de kandırıyor demekki bilmek herkesin hakkı..

nily21 dedi ki...

deli oluyorum bu hırsızlara..ya ben resimlerime koca koca blog adı yazıyorum..o haliyle bile çalıyorlar.. amaçları ne anlamıyorum..çalarken bile zaman harcıyosun, o zamanda kendin yap bişiler gerizekalı..

Modavesaire dedi ki...

allah allah teşhir etseydin çok merAK ETTİM DOĞRUSU.. TUHAF Bİ OLAY GERÇEKTN..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

daha neler gorucez ya rabbım.
ne manyaklar var ya.
nette olan bır seyı ndn calarkı bır ınsan.
yakalanmıyacagına gercekten ınanıyorlar bir de

SaR dedi ki...

Kızlar bu şahsiyet bana ulaştı ve benim blogumdan haberi olmadığını ama profilini değiştireceğini söyledi. Ben de kendisine pek inandım !!! Neyse takipte kalacağım. Destekleriniz için çok teşekkür ederim.

fürfür dedi ki...

çokk merakk ettimm sarcımmmmm ...sen bana söle gerisini merakk etmeeee bloğu açtığına pişman ederimm vallaaaaa en nefrettt ettiğimm şeyy emekk hırsızlığııı komplekslii tiplerrr her yerde malesefff sen o tatlı canınıı sıkmaaa emiiii:)

Adsız dedi ki...

bu yazdığının üzerine bence daha fazla cesaret edemez :)

Blog Widget by LinkWithin