23 Kasım 2011 Çarşamba

Brigitte Bardot Hair and Makeup

Bu kadının sarı saçlarını ve koyu göz makyajını, açık ruj tonunu beğenmeyen var mıdır? Az önce youtube'da gezerken bu videoyu buldum ve beğendim. Kız ingilizce anlatıyor ama yine de başarılı bir anlatımı var :)

I love BB's inspirational hair and make up. Check out this great vid

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pin It

4 çok değerli yorum:

SWL dedi ki...

çok çok hoş. bende arada sırada böyle koyu göz makyajı yapıorum :) özellikle gece çıkarken :)

SaR dedi ki...

cnm ben de "keşke sarışın beyaz tenli olsam" diyorum hep ama ne yazık ki mümkün değil. Göz makyajını ben de uyguluyorum arada :)

özlem dedi ki...

Kızın makyajsız hali de zaten BB ye oldukça benziyor; fazla uğraşması gerekmemiş :))

Mell'in Çöplüğü dedi ki...

çok iyi olmuş bu kadar koyu olmasada ufak detyaları bile yeter teşekkürler :)

Blog Widget by LinkWithin