24 Kasım 2011 Perşembe

NevaCare Saç Serumu



International Readers, please scroll down to read in English.

Kızlar bugün size çok sıkı bir ürün tanıtacağım, Türk Malı müthiş bir Saç serumu.

Nevacare'in bu saç ür ününü ilk deneyeceğimde eline küçük bir damla aldım. Pompasını bir kere tam basmak yerine yarım bastım ve elime aldığım ürün saçımın tamamına yetti. İlk önce buna çok şaşırdım. Hiç bu kadar az ürünün bu koca saça yeteceğini ummazdım. Hemen ardından gelen 2. şoku ise ürünün kokusunda yaşadım. Bir parfümden daha güzel kokusu var, keşke parfümü çıksa :) Eşim de bu mükemmel kokuyu farketti saçlarımda.

Ardından saçımdaki ışıltı bir yana saçlarımın hiç kabarmaması da benim bu ürün hakkındaki son noktayı koymama sebep oldu.

Fiyatı: 17 TL

Nevacare'in saç serumunu çok sevdim. Kendimce (+) ve (-) ler yaptım.

Önce (+)lar

+ Saçı çok güzel parlatıyor
+ Mis gibi kokuyor (saça parfüm sıkma huyu olanları, huyundan vazgeçirecek kadar güzel kokuyor)
+ Saçları yatıştırıyor, kabarmasını önlüyor
+ Saç uçlarını yumuşatıyor (benim böyle bir problemim var her zaman saç uçlarım biraz sert olur)
+ Fön sonrası da kullanılabiliyor, böyle zamanlarda saçı daha çok parlatıyor
+ Ambalajı bir harika; transparan ve pompası çok kullanışlı rahatça kullanılıyor; miktar ayarlamasını çok kolay yapabiliyorsunuz.
+ Belinize kadar saçlarınız olsa bile size çoook uzun bir süre gider. Çok az bir ürün deneyin ve neler başardığını görün.

Şimdi (-)ler

-Bu ürün ıslak saça uygulandığında kuruyana kadar herhangi ısı veren bir alet kullanılamıyor. Ürünün arkasında kocaman, saça uyguladıktan sonra ısıya maruz bırakmayın diye yazıyor. Fön makinesi ile kullanılamıyor ama saçlar kuruduktan sonra saç düzleştiricilerle kullanılabilir; çünkü saç düzleştiriciler zaten kuru saça uygulanabiliyor.

EDIT: Bunun mantığı da ürün saçı 200 derece ısıya kadar koruduğundan dolayı ürünün saça tutunabilmesi için saçın kurumasını beklemek gerekiyor.

Yani ürünün saçı ısının yıpratmasından koruması için, uygulandıktan sonra bir süre kurumasını beklemek gerekiyor.

-Eğer kullanacağınız ürün miktarını ayarlayamazsanız, saçınızı normalden daha erken yağlandırabilir (bu da aşılabilecek bir problem)

Kısacası denemeye değer bir ürün özellikle parlaklık ve güzel kokan saçlar arıyorsanız ☺

Kendi tanımına göre

Nevacare Nutrive Repair Glossing Serum ile saçlarınızın daha yumuşak, ipeksi olduğunu, güçlendiğini, elektriklenmediğini ve kolay şekil aldığını anında fark edeceksiniz.

Türkiye’nin en çok tercih edilen saç bakım markası Neva Kozmetik, yüksek ısıda şekillendirilen saçları yıpranmaya karşı koruyan ve bakım sağlayan ideal bir ürün sunuyor: Nevacare Nutrive Repair Glossing Serum.

Nevacare Nutrive Repair Glossing Serum ile, saçlar her zaman parlak ve bakımlı görünüyor.

İlk kullanımdan itibaren farkını hissedeceksiniz

Yıkamalardan sonra, fön öncesi veya ardından kullanılan Nevacare Nutrive Repair Glossing Serum ile saçlar, yüksek sıcağa maruz kaldıktan sonra bile parlak, sağlıklı ve göz alıcı görünümünden hiçbir şey kaybetmiyor.

Nevacare Nutrive Repair Glossing Serum formülündeki özel aktif maddelerle saç telini bakım yaparak koruyor, saça parlaklık ve yumuşaklık kazandırıyor. Her tip saça uygulanabilecek Glossing Serum’dan sadece 1 damla kullanmanız yeterli.

Glossing Serum’un muhteşem yumuşak dokusu ve nefis kokusu ile kendinizi iyi hissetmenin zevkini yaşayın.



Hi Gals this product is made in Turkey and only is available for people in Turkey. Please let me know if you are interested in this product :)

"Protects hair fibres with special active materials in the formula by renewing. Refreshes and nourishes hair. Perfect protection against blow dryer heat. "

* Nevacare'e bu ürünü bana deneme amaçlı gönderdikleri için çok teşekkür ederim. Yukarıda yazan yorumlar benim kendi kişisel deneyimlere dayanmaktadır.
Pin It

10 çok değerli yorum:

ÖZ dedi ki...

Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı, daha neler görücez bakalım :)

sevda s. dedi ki...

Nerde satılıyordur acaba? Tam benlikmiş :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben yazmıstım ama yorumum gitmmemiş sanırım
alırım elımdekıler btsın. oructayım.
john frıade aldım ams ben hıc memnun kalmadım bence fısss

SaR dedi ki...

cnm ben de katılıyorum sana john freida ile ben de barışamadım :(

★nasli_ dedi ki...

Merak ettim alıp denesek mi :))
beklerim.
http://www.nzlsyn.blogspot.com

milky dedi ki...

Fiyatı oldukça uygun.
ben nedense John Freida sevemeyenlerdenim :)
özellikle kışın yağmurdan dolayı saçlar hemen kabarıyor. Serum şart.

SaR dedi ki...

milky seninle aynıyız canım organixi kullanıyordum, bunu deneyince bunu da çok sevdim tavsiye ederim. Fiyatı da oldukça uygun :)

milky dedi ki...

Sar,
hiditan cevizli organix bana hiç yaramamıştı cnm ama Freida nın serumuda ne artı bir şey verdi ne eksii :)

Bencede zevklerimiz aynı trençkotu beğenmene çok sevindim
<3

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

canım bu ürünü ben de sevdim ama benim bi ufak ricam var. acaba yazı fontunu değiştirebilir misin? hiç okuyamıyorum senin yazılarını, çok silik duruyor :(

SaR dedi ki...

marjocum silik derken fontun yazı şekli mi yoksa kçüklüğünden mi okuyamıyosun özellikle? Çok seviodum bu fontu ben :(

Blog Widget by LinkWithin