9 Kasım 2011 Çarşamba

MAC MORANGE

I tried this lipstick (nearest MAC store) and took a photo immediately. This was taken with my mobile so the image is not of good quality. I am still looking for a super bright coral lipstick

Kızlar bunu MACte denedim ve hemen buraya ekliyorum. Cep. tel ile çektiğimden dolayı kalitesiz görünüyor. Güney Kıbrıs MAC çalışanları aşırı sempatik!!!!! olduklarından rujun rengini elime sürüp çekemeden beni uyardılar. Neyse Türkiye'deki (ABD'de de olur :)) MAC storeları özledim ben :( Oradaki MUAlar bir başka. Neyse işte o kalitesiz telefon çekimi ruj, MAC MOrange

Pin It

7 çok değerli yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

ben bu renge bayılıyorum :)

SaR dedi ki...

Canım ben de sevdim ama 1 tık daha canlı bir rengini arıyorum... Önerin var mı?

SWL dedi ki...

renk çok hoş. bende bu ara MAC ruby woo 'ya takıntılıyım, mat ve hoş bir kırmızı.. hatta şu postumda tanıtmıştım. tavsiye ederim;)

http://sevalvemoda.blogspot.com/2011/10/new-inmac-ruby-woo.html

secilgil dedi ki...

yazı fontun çok zor okunuyor kalınlaştır istersen

SaR dedi ki...

Laracım fontu büyüttüm umarım bu şekilde daha iyi olmuştur :)

lady Odeur dedi ki...

sen de ne kadar farklı durmuş, kırmızıya yakın ve daha parlak. ya da resimden öyle görünüyor çünkü ben de cart turuncu ve mat duruyor bu ruj

SaR dedi ki...

Canım ben bunu güney kıbrısta denedim ve böyle durdu dudağımda, sonra Türkiyede denedim ve cart turuncu durdu şaştım kaldım.

Blog Widget by LinkWithin