1 Kasım 2011 Salı

Clinique Allık (Blushing Blush, Innocent) / Clinique Blushing Blush in Innocent

Scroll down to read in English (under the photos)

İpeksi bir yapısı olan bu allık yanaklarda doğal bir renk yaratmayı garantiliyor. 2008 yılını da bir ödülle kapatan bu allığın mat ve kadifemsi görüntü yarattığı söylesem? Ayrıca siz yüzünüzü yıkayana kadar çıkmadığını ve yağsız olduğunu? Kutusunun içinde müthiş bir ayna ve çok kullanışlı yumuşacık kılları olan bir fırçası olduğunu söylesem? Hatta aynasına ulaşmak için kapağını açmanıza gerek yok, zaten ambalajı aynadan yapılmış desem?

Tamam, tamam nefes alın lütfen. Biliyorum bayıldınız. Bu allık benim favorim. Yapısı, renkleri, kokusuz olması, uzun süre yüzde kalmasıyla ve yüzüme her zaman masum bir ifade katmasıyla tartışmasız 1 numaram.



Hi Gals,

This matte poinky peach colored blush is always one of my fave since lasting performance and colour is amazing. It is a little bit pricey though. IMO, it looks like NARS orgasm on cheeks. It comes with a beautiful brush (soft brittles) and very useful package. It is made of mirror :) This colour seems to be freindly for any skin tone. So if you are looking for a quality blush, this one deserves to give a try.

Pin It

7 çok değerli yorum:

ojem dedi ki...

Bu benim ilk allığımdı çok beğenerek kullanmıştım uzun süre tek bu allığı kullandım :D sonra sürmeyi öğrendikçe araştırdıkça farklı markalara geçtim ama yeri bende ayrıdır ;) Paylaşım için çok teşekkürler :D

SaR dedi ki...

Evet canım güzel allıktır gerçekten. Esas yorum için ben teşekkür ederim, yorumlarını esirgeme lütfen :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Allık canavarı biriyim bende senın gibi tatlım....bu renkte hoş!!bu ara ben allıktan çok bronzer kullanıyorum, yazın bronzer kullanılır aslında, ben tam tersini yapıp kışın bronzerlarımı allık yerine kullanmayı tercih ediyorum :) yazın pembe ve şeftali tonları allıkların kendime daha çok yakıştığını düşünüyorum...:)

kozmetikperisi dedi ki...

Bende severek kullanıyorum,çok doğal bir görünümü var :)

gösde dedi ki...

bu allık benim de favorim dibini görmem yakındır :)) çok doğal bi tonu var gerçekten görenler de çok beğeniyor :) sen de güle güle kullan ;)

SaR dedi ki...

my princess ben de allığı yazın daha çok kullanıyorum :) ayrıca allık ve bronzer tutkusu bambaşkadır di mi :)

Gözde ve Kozmetik perisi sizler de güle güle kullanın kızlar çok çok teşekkür ederim :)

yorumlarınızı esirgemeyin :)

sevda s. dedi ki...

Rengi çok güzel görünüyor, anlattıklarına bakılırsa kesin denemem lazım :)

Blog Widget by LinkWithin